میز سمپلینگ تاجدار

سمپلینگ و پروموشن

میز کانتر تاجدار
میز کانتر تاجدار

فروش ابزار سمپلینگ

سمپلینگ و پروموشن

ارتباط مستقیم که امروزه به شکلی بسیار وسیع و مداوم توسط شرکت ها و تولید کننده  های جهانی مورد استفاده قرار میگیرد،

به عنوان راه حلی کوناه، مستقیم و بسیار تأثیرگذار شناخته شده است.

این “سمپلینگ ” فرآیندها را عموماٌ با نام کلی سمپلینگ می شناسند سمپلینگ یعنی دادن تست رایگان به اشخاص به منظور آشنایی با محصول ، سمپلینگ به عنوان یکی از ابزارهای اثربخش تبلیغات در بازاریایی می باشد

هدف از سمپلینگ تنها ارائه محصول رایگان به مردم نیست! بلکه هدف اصلی آن “سمپلینگ” برقراری ارتباط مستقیم با مشتری و خلق ۳۰ ثانیه تأثیر ماندگار در ذهن وی می باشد.سمپلینگ

سمپلینگ و پروموشن چیست ؟؟.

ورود روز افزون برندهای مختلف در چرخه رقابت و گسترش بازار رقابتی میان تولیدکنندگان و واردکنندگان و نیز باتوجه به تغییر ذائقه و سلیقه مصرف کنندگان، همواره بحث رقابت، معرفی محصول و اثبات کیفیت و لیاقت برند در میان مصرف کنندگان بحث اصلی و حیاطی میان تولید کنندگان بوده است.

در شرایط بازار امروز،تغییر سلایق و نگرش مصرف کنندگان،حضور رقبای متعدد با محصولات متنوع و تشدید رقابت ها سبب گردیده تا سمپلینگ و پروموشن (تبلیغات به روش چهره به چهره) به عنوان پر کارآمدترین روش ترویج و پیشبرد فروش در چرخه رقابت بین رقبا شناخته شود.(سمپلینگ و پروموشن)
سمپلینگ یکی از کارآمدترین رسانه های تبلیغاتی در کشورهای صنعتی بوده و به عنوان رسانه تبلیغاتی پویا و زنده عامل ایجاد حلقه های ارتباطی بین تولید کننده و مصرف کننده می باشد. در این طرح با سازماندهی تیم سمپلینگ متشکل از نیروهای جوان، فعال، پرانرژی، مجرب و آموزش دیده از یک سو و شناخت بازار هدف، بازار مصرف و مشتری بالقوه محصول از سوی دیگر با ارائه اطلاعات مفید و مشخصات محصول و توزیع نمونه رایگان محصول اقدام به ایجاد حلقه های ارتباطی مورد نظر می نماید.

برای مشاهده نمونه میز های تاجدار سمپلینگ اینجا کلیک کنید 

  • با توجه به تجربه و تحقیقات محققان و مشاوران بازاریابی ایران، سمپلینگ درست و صحیح باید یک فرایند ۶ مرحله ای را طی نماید که این مراحل به صورت مختصر عبارتند از:

 

  • مرحله ۱؛ فاز شناخت و آموزش پرسنل و اعضای تیم سمپلینگ
    یکی از مواردی که باید به آن اشاره نمود، آموزش پرسنل کانتر و سمپلینگ در خصوص ویژگی های محصول و نکات رفتاری و علکردی می باشد. موضوع بعدی که بسیار تأثیرگذار است و بایستی در همین مرحله به صورت همزمان صورت پذیرد، شناخت رقبا و دیگر شرکت های موجود در بازار و تفاوت نوع خدمات و همچنین وجه تمایز شرکت ما با رقبا است. سومین فعالیت در این مرحله شناخت امکانات مورد نیاز برای اجرای صحیح سمپلینگ است که باید توسط کارفرما برای تیم فراهم گردد. و در نهایت جمع آوری اعضای تیم و برگزاری کلاس آموزشی و انتقال انرژی مثبت و منطقی به افراد است.

 

  • مرحله ۲؛ تدوین استراتژی و برنامه ریزی
    پس از آموزش نیروی انسانی، دومین مرحله تشکیل تیم های کاری سمپلینگ می باشد. در مرحله دوم فعالیت های زیر صورت پذیرد:
    تدوین فرم های گزارش دهی و آموزش پرسنل به منظور نحوه تکمیل فرم ها
    تهیه ملزومات مورد نیاز جهت میز تست یا کانتر
    تعیین محل های استقرار با توجه به تحقیقات بازار و بازاریابی

 

  • مرحله ۳؛ اجرای برنامه ها
    هماهنگی با مالکان محل هایی که کانترها در آن استقرار می یابد و اخذ مجوزها در این مرحله صورت می پذیرد. پیشنهاد می گردد برای انجام این کار مجوزهای لازم اخذ گردد زیرا وجود مجوز انجام این نوع فعالیت ها را سهل می نماید و نبود آن ها مشکلات متعددی را برای نیروهای کانتر و بازاریابان در برخواهد داشت.
    تعیین بازرس برای هر منطقه پس از دریافت مجوز الزامی است. علت بکارگیری بازرس این است که سمپلینگ به دلیل بروز مشکلات متعدد و غیرقابل پیش بینی نباید تحت شعاع قرار گیرد و به همین دلیل مشاوران پارک بازاریابی ایران در زمان اجرای سمپلینگ از بازرسان یا سرپرست ها به منظور دریافت مشکلات تیم ها و مدیریت صحیح بهره می گیرند.

 

  • مرحله ۴؛ ارزیابی عملکرد
    پس از جمع آوری گزارش ها و تجزیه و تحلیل فرایندهای سمپلینگ اقدام بعدی، تهیه نمودارهای متعدد از علکرد تیم های سمپلینگ است. تهیه یک نتیجه از فعالیت سمپلینگ و شناسایی نقاط قوت و ضعف مورد در فرایند و در نهایت شناسایی تیم های برتر سمپلینگ در این مرحله صورت می پذیرد.

 

  • مرحله ۵؛ بازخوردها
    انتقال نتایج به واحد سفارش دهنده طرح و ثبت و ضبط تمامی مراحل سمپلینگ به منظور کسب موفقیت های بیشتر در برنامه های سمپلینگ آینده الزامی می باشد.

 

  • مرحله ۶؛ اخذ رضایت نامه از کارفرما یا واحد متقاضی سمپلینگ
    کسب رضایت نامه موجب اخذ پروژه های بازاریابی و سمپلینگ در آینده بوده و در بازاریابی بسیار موثر خواهد بود.

 

استند سمپلینگ

میز سمپل تاجدرا

بازاریابی به کمک سمپلینگ نه تنها در ایران بلکه در یک دهه گذشته در اکثر کشورهای توسعه یافته، یکی از کارامدترین ابزار ارائه محصول و خدمت بوده است. سمپلینگ به عنوان یک ابزار بازاریابی بسیار پویا بوده و هم اکنون یک پیش نیاز جهت ارتباط میان تولید کننده و مصرف کننده می باشد. این فعالیت بازاریابی از یک تیم کاری سمپلینگ که متشکل از نیروهای جوان و آموزش دیده است، سعی در برقراری ارتباط با مصرف کنندگان و مشتریان بالقوه در بازار هدف دارد. از سوی دیگر علاوه بر ارائه محصولات رایگان، توضیحات ارائه شده توسط نیروهای کانتر و یا میز تست، نقش به سزایی در شفاف نمودن نوع خدمات و یا محصول ایفا می نماید. این شرایط بخصوص در مورد محصول و یا خدمت با خلاقیت زیاد بسیار موثر خواهد بود

اجرای پروژهای سمپلینگ شرکت لبنیات  تبلیغات کارآمد و علمی مهمترین فاکتور موفقیت هربنگاه اقتصادی درمقابله با رقباس تبلیغات با استفاده ازروش ارتباط مستقیم که امروز به شکلی بسیار وسیع و مداوم توسط شرکت ها و تولید کننده  های جهانی مورد استفاده قرارمی گیرد، به عنوان راه حلی کوتاه، مستقیم و بسیارتأثیرگذار شناخته شده است

فروش ویژه کانتر های تاجدار جهت ارائه خدمات سمپلینگ با بهترین کیفیت و تنوع در طراحی و ساخت

برای مشاهده نمونه میز های تاجدار سمپلینگ اینجا کلیک کنید 

 

معرفی کالاهای شما به 150 کشور دنیا نمایشگاه مجازی اکسپو هلد

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *