اخبار نمایشگاه ها, پایه استند, مقالات آموزشی

نمایشگاه ها بین المللی

نمایشگاهی اروپا

نمایشگاه ها بین المللی اصولاً نمایشگاه های خارج ازکشور با دوهدف برگزارمیشوند:

۱-     نمایشگاههایی که همراه با عرضه کالا ،فروش آنها نیز انجام میگیرد.

دراین نمایشگاهها بازرگانان فقط به قصد فروش درنمایشگاه شرکت میکنندتاهزینه های مرتبط برشرکت درنمایشگاه راتامین نمایند.

۲-    نمایشگاههایی که به  صورت تجـاری است وعرضـه کالابدون فروش آن انجام میشود.

دراین نمایشگاهها،شرکت کنندگان سعی میکنند نمایندگی کالاهای خارجی رااحرازنمایند ودرحین برگزاری نمایشگاه برای کالاهای خودبازاریابی تجاری وعملی نمایند. تحصیل یک بازارمستمربرای فروش کالاها، هدف اصلی حضوردرنمایشگاه است. بازرگانانی که بتوانند نمایندگی معتبـری درخـارج بدست آورند وسرویس دهی آنهابه طورمنظم وصحیحی باشد ، موفق خواهندبود ودرغیراینصورت ناموفق میباشند. لازم است قبل ازشرکت درهرنمایشگاه ضمن بررسیهای لازم ، اهداف شرکت درنمایشگاه مشخص شود. یک مدیرصنعت، یک تولیدکننده ویایک بازرگان قبل ازشرکت درنمایشگاه باید پاسخهای قانع کننده وموجهی برای این تصمیم داشته باشد.

مدیریت برگزاری نمایشگاهاهداف حضور در نمایشگاه ها بین المللی

الف- فروش بیشتروافزایش سهم بازار

ب- معرفی کالاهای جدید

ج-بدست آوردن شهرت واعتبارومعروفیت

د-اخذسفارش کلان برای آینده ( پیش فروش کردن)

و- برقراری ارتباط باجامعه ومصرف کنندگان(فعالیت روابط عمومی)

ز-ایجاد ذهنیت قوی ومثبت به نفع محصول وشرکت

ح-القاء یک طرزفکریا اندیشه جدید درمصرف کننده

ط- پیداکردن پیمانکاران وتامین کنندگان مواداولیه

ه- جمع آوری نقدینگی

دوره مدیریت برگزاری نمایشگاه EMD
معرفی کالاهای شما به 150 کشور دنیا نمایشگاه مجازی اکسپو هلد

اکسپو هلد

نمایشگاه مجازی اکسپو هلد

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *